Fiestalla pitkin kyliä (6.5.2010)

Tänään annoin Fiestalla "kyytiä" äidilleni, kun sille uutta autoa etsittiin. Ja minä alan kyllä tykätä tuosta autosta. Eihän se mukava ole, mutta sillä on ilo ajaa. Ja kun kattelee bensamittarin viisaria, miten hitaasti se vajuu alas, niin ei tee kyllä just nyt Saabia yhtään mieli ;)

Mutta palataanpa siihen äitini autotilanteeseen. Olen itsekin jossain sivulauseessa maininnut hänen Polostaan, kun esimerkiksi vielä viime viikolla sitä lainasin. Tosin myyntiin olin jo osannut varaunut aiemmin, siillä myyntikuvat otin jo puollitoista vuotta sitten. Viikonloppuna äitini sitten vihjasi, että Polon voisi koittaa myydä jossain vaiheessa. No, minä pistin sen sunnuntaina Nettiautoon ja tiistaina se haettiin pois.

Nyt sitten pitäisi ostaa äidilleni uusi auto. Tai ainakin uudehko. Kierreltiin tänään muutama Kajaanin liike ja houkuttelevien käytettyjen tarjonta oli vähän heikohkoa, joten uusista ne tarjouksia meille teki.

Saa ny nähä, millainen kiesi me äidilleni lopulta haetaan, mutta ellei hän sitä yhtä yksityisellä myynnissä ollutta koeajamaamme autoa osta, niin kierros jatkuu lauantaina.

Ja kun vielä palataan tuohon Fiestaan, niin voi hyvinkin olla, että se tuli meille jäädäkseen. Niin hyvin se minun käteeni istuu :)

Btw, nyt muuten poppiksetkin soi..

Uusimmat jutut

Jaa |