Myynnissä, miksi? (10.9.2010)

Joku on ehkä huomannut, että mun ysiysi on Nettiautossa myynnissä. Miksi ihmeessä minä siitä luopuisin? Ensinnäkin tarvitsemme toista autoa, joten kyseessä ei ole tarpeeton auto. Lähinnä yllätyin, kun ajoa tulee tuolla niin paljon.

Niin, vanhalla Saabilla ajo sotii tätä minun kulukuria vastaan. Ajoa kun tulee päälle tuhat kilometriä tuohon "kakkos"autoonkin ja samaan rahaan vois löytää kiesin, joka kuluttaa, jos ei ihan puolta, niin ainakin jonkun verran vähemmän. Toinen juttu, että tuollaiselle ajomäärällä ei ehkä pidemmän päälle kuitenkaan ole järkevää kuluttaa näin vanhaa autoa. Etenkin kun aamut vain viilenee tästä ja sekös kuluttaa. Laitoin myyntiin, jos joku sattuis kiinnostumaan vanhasta Saabista, niin tässä ois. Minulle välttää joku muukin. Mutta, jos Saba ei uutta omistajaa löydä, niin mikäpä tuolla on ajellessa sitten.

...

Ja jatkanpa tarinaa suoraan tänne, sillä auto vaihtoi jo omistajaa. Kyllä kauppa käy, kun tuote on hintaansa nähden kiehtova. Nyt sitten etitään halpa ja pieniruokainen kaupunkipirssi alle. Itse asiassa se keväinen Fiesta ois omiaan. Vetokoukku kuitenkin tarvitaan. Niin ja talvirenkaat ja voimassa oleva katsastus. Muutoin olen tarjokkaille melkoisen avoin.

Uusimmat jutut

Jaa |