Nyt se jo iski päälle (30.9.2010)

Autokuume tai joku sellainen. Oikeastaan se on koko ajan päällä, mutta sellaisen kolme viikkoa se pysyy pois, kun ostaa auton. Mutta se oli 80-luvun haaleissa väreissä pörhältänyt Volvo 240, joka ei pysähtynyt suojatien kohdalla, vaikka minä olin sille astumassa. Tuli sellainen tunne, että minäkin haluan 80-luvun premiumia. Tuollaisen Volvon. Tai en, vastaavan Saabin. 900-sarjalaisen. Takaovilla, hieman perusmallia ylellisemmällä verhoilulla, ohjaustehostimella ja keskuslukolla. Ja jotta tehtävästä tulisi mahdoton (ja pysyisin jatkossakin maanpinnalla, jos nyt koskaan maanpinnalla olen pysynytkään), haluan siihen käsiryypyn. Niin, miksi olla hankala, kun voi samalla vaivalla olla täysin mahdoton :)

Oikeastaan minua kiusasi jo nyt parin edellisen päivän aikana täällä Kajaanissa tarjolla ollut peruskaru ysisatku, mutta se näköjään meni jo kaupaksi. Ei se näköjään sen enempää tarvitse. Riittää kun joku tarjoaa jotain ja minä jään sitä sitten hetkeksi miettimään ja kohta olen vaihtamassa autoa, vaikken sitä tarjottua saisikaan. On niillä vaan semmoinen yhteys..

Uusimmat jutut

Jaa |