Oonko minä saabisti enää? (7.9.2013)

Pieni kuuluminen näillekin sivuille, että tiedätte minun olevan hengissä. Mutta Saab-sivuille on vaikea mitään kirjoittaa, kun ei ole Saabia. Saabismi elää silti sisälläni, älkää siitä huoliko. On vain ajat muuttuneet. Halvat Saabit löytyvät nykyään 90-luvun yksilöistä ja ne ei nyt hirmuna kiinnostaa. Enkä minä oikein og900:stakaan enää mielelläni halaja, mutta sellainenhan mitä todennäköisimmin jonain päivänä vielä pihalleni kannetaan. Ainostaan 99-malli minua voisi kiinnostaa. Toki 96-mallikin, mutta sellaiseen en usko rahavarojeni koskaan riittävän.

Tällä hetkellä kun pihalla on nuo meidän perheen käyttöautot, vaimon Aygo ja minun osakseni jäänyt Voyager. Aygo nyt vain on niin hyvä, ettei mitään tarvetta sitä päivittää mihinkään suuntaan. Ehkä sitten joskus, kun vastaavan saa sähköautona edulliseen hintaan. Eli ei varmaan kymmeneen vuoteen. Voyager nyt vaan on niin toimiva yksilö ja tilantarpeemme vuoksi sitä ei ole mitään mieltä Saabiin vaihtaa.

Mutta koska nykyiset automme ei tyydytä autoharrastajan mieltä, niin jotain pitää keksiä. Aloitin rekisteribongauksen heinäkuussa. Neljä numeroa jo bongattu ja numeroa 5 nyt ootetaan. Aika harvakseltaan noita alkupään numeroita täällä Kajaanissa kuitenkin liikkuu, joten aika tylsää se tuokin. Tein sille sitten sovelluksenkin kännykkään, joten saanpahan bongaukseni saman tien talteen.

Btw, yläbannerin kuva on vuodelta 2004. Oi niitä aikoja. Olisinpa ollut kaukaa viisas ja pitänyt noista edes jonkun...

Uusimmat jutut

Jaa |