Kajakkikuume (4.8.2009)

Vuoden 2003 heinäkuussa näin unta, että olin ostanut itselleni ysiysi-Saabin. Tuossa horroksessa menikin sitten kuusi vuotta. Ysiysejä kävi kirjojeni kautta kymmenen kertaa. Viime perjantaina, huonosti nukutun yön jälkeen, iski jälleen tuo sama tunne, polte saada vanha Saabi, tällä kertaa ysikuutonen. Eikä tunnu menevän kuume ohi.

Vielä en himoitse minkään tietyn yksilön perään, johtuen, että tarjontaa ei tässä lähimain ole. Eikä mieluista nyt vähän kauempanakaan. Joten tilanne elää ja kehittyy vielä...

No, mitäs tuollaisella ysikuutosella sitten tekee? Ihan ajamista varten ne on tehty, eikö vain. Näille meikäläisen treenimatkoille ei kaksista autoa tarvii. Mutta ajamisesta ja omistamisesta pitää löytyä ilo. Siksi tämä sairaus.

Naapurit sanoi jo silloin pari vuotta sitten, että älä vaan hukkaa tuota ja minä menin ja hukkasin ja nyt harmittaa:

Tuo siis oli minulla yhden syksyn pari vuotta sitten, mutta kun niitä Saabeja oli silloin piha pullollaan, niin jostain piti luopua. Tuosta jäi kuitenkin hyvä fiilis. Yksinkertainen rakenne helpottaa korjaamista ja on kiva ajettava rattivaihteineen kaikkineen. Toiveissa ois viimeisten vuosien yksilö, josta löytyy hyvät penkit ja takalasin lämppärit ja muut hienoudet tulevan talven varalle, mutta sehän se on otettava, joka vastaan kävelee...

Siis. Jos tiedät, että jossain olisi mahdollisesti kajakki kaupan, niin vihjaapa minulle. Hullua kun kannustaa, niin sehän on valmis tekemään mitä vaan ;-)

Uusimmat jutut

Jaa |