Millä autolla Kimi ajaa ensi kaudella? (24.9.2009)

Ketäpä se kiinnostaa? Huomattavasti kiinnostavampaa, ainakin minusta, on miettiä, millä autolla minä ajan ensi vuonna :D

Eilen oli jo voiton avaimet käsissäni, kun tuossa naapurikunnassa oli myynnissä mainio ysikutonen. Hintakin oli edullinen, vaikkakaan auto ei ole ollut kilvissä vuosiin. Mutta eipä tuollaista pitäisi jäädä jahkaamaan hetkeksikään, vaan olisi pitänyt tarttua tilaisuuteen välittömästi. Se kun oli jo illalla myyty. Kyllä Saabin kauppa käy, siis vanhan Saabin. Ei tuommoisessa tilanteessa pitäisi enää neuvotella, vaan tarttua tuumasta toimeen. Onhan sitä ennenkin kesken työpäivän hypätty junaan.

No, se tilaisuus oli ja meni, ja minä jatkan motivaation etsimistä mopon kunnostamiseen ja valmistaudun polkupyräilemään kun tarve vaatii. Aina kun emme voi sovitella menojamme ja koska Aygo on vaimon auto, hän vetää siitä aina pidemmän korren. Niin siitä moposta vielä. Ei siitä kulkuneuvoa tule. Kun sen saan kuntoon, onkin jo talvi ja mopo laitetaan talviteloille... tai myydään pois.

Mutta pitäähän minun auto löytää. Tai en minä niinkään autoa tarvii, vaan Saabin. Siis vanhan Saabin, mieluummin museoikäisen. Sellaisen projektin joka ei maksa paljoa, mutta tuottaa iloa, kun sen saa liikennekäyttöön kunnostettua. Katotaan, mitä tuleman pitää...

Ja mitä siihen Kimiin tulee, niin kyllä täällä formulaa seurataan ja aika tarkkaan. Oma veikkaukseni on, että Santander lähti sponssaa Ferraria, koska se haluaa mitata sopimuksestaan hyödyn Alonsolla. Alonso siis menee Ferrarille ja nimenomaan Kimin autoon. Mutta koska Kimillä on sopimus Ferrarille ensi kaudesta, piti Santanderin jatkaa myös McLarenin sponssaamista. Tämä vain sen takia, että McLaren saa rahat Kimin palkkaamiseen ja sponsorisopimuksen kautta on neuvoteltu, ettei Kimin ensi vuoden palkka jää Ferrarin maksettavaksi. Pohdittavaksi jää, mihin menee Heikki? Koska Nico joutuu jäämään Williamsille, Heikin tie vie vanhaan talliinsa Renaultille. Eiku, Toyotalle Heikki menee. Japanissa siitä kaverista tykätään, sieltä löytyy kovemmat Heikki-fanit, kuin Suomesta konsanaan. Tiedäpä vaikka Heikkikin sais sitten oman Aygon allensa ;-)

Uusimmat jutut

Jaa |